Rgelulie Clanului
2 participanți
Pagina 1 din 1
Rgelulie Clanului
Art. 17 - Sistemul de joc
Art. 17.1. Sistemul de joc in cadrul meciului este MAXROUNDS 15 (MR15).
Art. 17.2. Acest sistem presupune ca, pe fiecare harta, se va juca un numar fix de runde, 15 de fiecare parte (CT si T), castigatorul decizandu-se prin adunarea numarului de runde castigat de echipe pentru fiecare parte.
Art. 18 - Hartile
Art. 18.1.Se vor juca numai anumite harti, in numar de 6, acestea fiind: de_cbble, de_dust2, de_inferno, de_nuke de_aztec si de_train
Art. 18.2. Jucarea hartilor se va decide prin tragere la sorti sau la comun acord
Art. 19 - Desemnarea Clan Leader-ului
Art. 19.1. Echipele au obligatia de a-si desemna o persoana, cunoscuta sub denumirea generica de "clan leader", care sa le reprezinte interesele si opiniile echipei in tot ceea ce priveste evolutia acesteia in cadrul meciului
Art. 20 - Prezentarea la meciuri
Art. 20.1. Echipele au obligatia de a se prezenta la meciuri la data si ora stabilite In comun acord, in caz contrar se va aplica Art. 13 si Art. 14., daca dupa 15 minute de asteptare, nu se prezinta nici un jucator pe server, respectiv daca dupa 15 minute de asteptare, o echipa nu prezinta 5 jucatori pe server.
Art. 20.2. Echipele sunt obligate sa prezinte 5 jucatori pentru fiecare meci in parte, imposibilitatea de a prezenta 5 jucatori la un meci atragand sanctiunea pierderii meciului la scorul general de 30-0.
Art. 20.2.1. In situatia in care ambele echipe sunt in imposibilitatea de a prezenta 5 jucatori pe server la un meci , acesta nu se va mai disputa fiid reprogramat sau anulat.
Art. 20.4. Jucatorii prezenti pe server au obligatia sa joace cu nick-urile inregistrate la inceputul meciului, in plus Clan Leaderii sunt obligati sa adauge particula CL dupa nick.
Art. 24 - Utilizarea comenzii "say"
Art. 24.1. Clan leader-ul este singura persoana care poate folosi comanda "say" in timpul unui meci si asta numai pentru a comunica cu celalalt clan leader. Aceasta daca este incalcata jucatorul va fi sanctionat cu advertisment
Art. 24.3. Restul jucatorilor nu au dreptul de a folosi comanda "say" ci numai "say_team", echipa in culpa primind avertisment.
Art. 24.4. La doua avertismente, o echipa pierde meciul la scorul general 30-0.
Art. 30 - Grenade
Art. 30.1. In timpul jocului, fiecare jucator poate cumpara maxim o grenda (HE), doua flash-uri (FB) si un smoke (SG). In cazul in care un jucator cumpara mai multe grenade decit sunt permise in regulament, echipa din care face parte acesta va fi penalizata cu o runda, aceasta modificare fiind operata in scorul final al reprizei. In cazul in care o echipa incalca de trei ori aceasta regula, pe parcursul unui meci, ea va pierde meciul cu 30-0.
Art. 17.1. Sistemul de joc in cadrul meciului este MAXROUNDS 15 (MR15).
Art. 17.2. Acest sistem presupune ca, pe fiecare harta, se va juca un numar fix de runde, 15 de fiecare parte (CT si T), castigatorul decizandu-se prin adunarea numarului de runde castigat de echipe pentru fiecare parte.
Art. 18 - Hartile
Art. 18.1.Se vor juca numai anumite harti, in numar de 6, acestea fiind: de_cbble, de_dust2, de_inferno, de_nuke de_aztec si de_train
Art. 18.2. Jucarea hartilor se va decide prin tragere la sorti sau la comun acord
Art. 19 - Desemnarea Clan Leader-ului
Art. 19.1. Echipele au obligatia de a-si desemna o persoana, cunoscuta sub denumirea generica de "clan leader", care sa le reprezinte interesele si opiniile echipei in tot ceea ce priveste evolutia acesteia in cadrul meciului
Art. 20 - Prezentarea la meciuri
Art. 20.1. Echipele au obligatia de a se prezenta la meciuri la data si ora stabilite In comun acord, in caz contrar se va aplica Art. 13 si Art. 14., daca dupa 15 minute de asteptare, nu se prezinta nici un jucator pe server, respectiv daca dupa 15 minute de asteptare, o echipa nu prezinta 5 jucatori pe server.
Art. 20.2. Echipele sunt obligate sa prezinte 5 jucatori pentru fiecare meci in parte, imposibilitatea de a prezenta 5 jucatori la un meci atragand sanctiunea pierderii meciului la scorul general de 30-0.
Art. 20.2.1. In situatia in care ambele echipe sunt in imposibilitatea de a prezenta 5 jucatori pe server la un meci , acesta nu se va mai disputa fiid reprogramat sau anulat.
Art. 20.4. Jucatorii prezenti pe server au obligatia sa joace cu nick-urile inregistrate la inceputul meciului, in plus Clan Leaderii sunt obligati sa adauge particula CL dupa nick.
Art. 24 - Utilizarea comenzii "say"
Art. 24.1. Clan leader-ul este singura persoana care poate folosi comanda "say" in timpul unui meci si asta numai pentru a comunica cu celalalt clan leader. Aceasta daca este incalcata jucatorul va fi sanctionat cu advertisment
Art. 24.3. Restul jucatorilor nu au dreptul de a folosi comanda "say" ci numai "say_team", echipa in culpa primind avertisment.
Art. 24.4. La doua avertismente, o echipa pierde meciul la scorul general 30-0.
Art. 30 - Grenade
Art. 30.1. In timpul jocului, fiecare jucator poate cumpara maxim o grenda (HE), doua flash-uri (FB) si un smoke (SG). In cazul in care un jucator cumpara mai multe grenade decit sunt permise in regulament, echipa din care face parte acesta va fi penalizata cu o runda, aceasta modificare fiind operata in scorul final al reprizei. In cazul in care o echipa incalca de trei ori aceasta regula, pe parcursul unui meci, ea va pierde meciul cu 30-0.
Re: Rgelulie Clanului
frumos regulament dar chestia cu say nu e adevarata in fine ! bv:P
okokok- Mesaje : 1
Data de înscriere : 20/01/2010
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum